بیمه

ساخت وبلاگ

بیمه عمر یک سرمایه گذاری مطمئن است که در آن بیمه گذار به واسطه پرداخت پول ، از مزایای پوشش بیمه ای خود بهره مند خواهد شد.

با آموزش فروش بیمه عمر به فردی زبده در این زمینه تبدیل خواهید شد و مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد.

برای این منظور در ابتدا باید تمام شرایط و قوانینی که بیمه عمر دارد را بدانید و از شرایط و قوانین شرکت های  دیگر بیمه عمر نیز آگاهی داشته باشید. مهم است که از چشم مشتری فردی کاردان باشیدتا بتواند به شما و صحبت های تان اعتماد کند.

در ابتدا شما باید بدانید که قرار است با بازاریابی خود نیازهای مشتری را رفع کنید، نه این که هدف تان تنها فروش و جذب مشتری باشد، زیرا مشتری خیلی سریع به هدف تان پی می برد و ممکن است از همان ابتدا احساس بدی نسبت به این موضوع پیدا کند.

قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه ی فروش بیمه عمر است و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید که بیمه عمر لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.

با توجه به شرایط شغلی و خانوادگی مشتری ، بخش های مختلف بیمه عمر را برای او نشان دهید و او را راهنمایی کنید تا بهترین انتخاب را از این بیمه داشته باشد.

 وقتی موفق خواهد بود که تا می توانید یاد بگیرید . هر چقدر آموزش پذیر تر باشید، در آینده بهتر می توانید مشتری را جذب کنید .

استفاده از کتاب و یا دوره های مجازی به منظور فروش بیمه عمر می تواند برای تان مفید باشد که سایت آکادمی بیمه انواع دوره های آموزش و مشاوره جذب افراد را اراده می کند.

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : نکات آموزش بازاریابی بیمه عمر, تکنیک های آموزش بازاریابی بیمه عمر, آموزش بازاریابی بیمه عمر, بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 11:42

یک نماینده یا فروشنده بیمه با آگاهی از دستورالعمل ها و اصول فروش بیمه خواهد توانست گام های موثری جهت افزایش فروش بیمه بردارد.

فروش بیمه نامه برای یک فروشنده با فروختن هر چیز دیگری متفاوت است . علت این موضوع این است که مشتری برای آن هزینه زیادی می کند اما برایش قابل لمس نیست. شما به عنوان یک فروشنده موظف هستید به مشتری ایده داده و اعتمادش را جلب کنید. هرگز نا امید و تسلیم نشوید . جدی و سختکوش باشید.تصمیم بگیرید تمامی اصول فروش بیمه را رعایت کنید . در فروشندگی بیمه، تبدیل به بهترین شوید. هیچ شخصی و یا چیزی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی شمار را بگیرد تا به جمع ۱۰ درصد بالایی موفق ترین فروشندگان بیمه شوید مگر خوتان.

حتما لیستی از مهارت های لازم برای موفقیت در فروش بیمه آماده کنید . مهارت هایی که در آن ها ضعیف هستید و امکان ترقی و پیشرفت در آن ها را دارید. از این لیست ضعیف ترین مهارت خود را مشخص کنید. برنامه ریزی دقیقی برای تبدیل آن مهارت به یکی از بهترین و کامل ترین مهارت هایتان در فروش را انجام دهید .

 تصور کنید یکی از افراد پیشرو در صنعت بیمه هستید .در طول روز تجسم کنید که بهترین عملکرد خود را به نمایش میگذارید.

همیشه در حال یادگیری اصول فروش بیمه و قواعد آن باشید.خوش لباس باشید.خوش لباس بودن از خصوصیاتی است که باعث می شود مشتری شما را بیشتر جدی بگیرد.

در نهایت برای فروش یک بیمه نامه همه مزیت ها را توضیح ندهید . از مشتری بیشتر سوال کنید و فقط بر اساس آن ها توضیحات لازم را بدهید.

 

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : فروش بیمه عمر,آموزش فروش بیمه عمر,بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 14:36

در آموزش بازاریابی بیمه باید تمام مزایا و خدماتی که از این بیمه می توان دریافت کرد را بدانید تا مشتری را مجاب به دریافت بیمه نمایید. کنار گذاشتن بخش ناچیزی از درآمد به شکل ماهیانه یا سالانه باعث می شود بعد از گذشت مدت زمانی چون پنج یا ده سال ، سرمایه ای بزرگ داشته باشید و نگرانی از آینده برای تان کمتر شود.

قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه بازاریابی بیمه است و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید که بیمه لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.

در آموزش بازاریابی بیمه در قدم اول سعی کنید جدی و پرتلاش باشید تا بتوانید جز بهترین ها در بازاریابی بیمه گردید.

با توجه به شرایط شغلی و خانوادگی مشتری ، بخش های مختلف بیمه را برای او نشان دهید و او را راهنمایی کنید تا بهترین انتخاب را از این بیمه داشته باشد.

صداقت را رعایت کنید و قوانین را واضح و شفاف توضیح دهید تا مشتری تصمیم گیری درستی انجام دهد و این طور نباشد که برای جذب او اقدام به صحبت های اغراق آمیز نمایید که صحتی ندارد. سعی کنید با اعداد و ارقام مشتری را گیج ننماید و کلی صحبت کنید .

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : نکات آموزش بازاریابی بیمه عمر,آموزش بازاریابی بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 20:45

در ابتدا شما باید بدانید که قرار است با بازاریابی خود نیازهای مشتری را رفع کنید، نه این که هدف تان تنها فروش و جذب مشتری باشد، زیرا مشتری خیلی سریع به هدف تان پی می برد و ممکن است از همان ابتدا احساس بدی نسبت به این موضوع پیدا کند.

قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه ی بازاریابی بیمه است و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید که بیمه عمر لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.

اشراف داشتن به تمام مفاد بیمه عمر سبب می شود مشتری هر گونه سوالی داشته باشد، قادر به پاسخ دادن آن باشید و  راهنمایی های مناسب را ارائه دهید.

اطمینان دادن به مشتری یکی از نکات آموزش بازاریابی بیمه است، برای این منظور به مشتری توضیح دهید که شرکت از جانب بیمه مرکزی نظارت می شود و معتبر می باشد، این که حوادث قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

 چند مرحله وجود دارد که به طور خلاصه برای تان شرح می دهیم که انجام آن ها در نهایت موجب جذب مشتری خواهد شد. در ابتدا باید توجه مشتری را با فن بیان خود جلب کنید و اعتماد سازی کنید.در مرحله بعد باید نیازهای مشتری را از لابه لای صحبت هایش بشناسید و با قدرت بیان خود و راهکارهای لازم آن را تبدیل به خواسته کنید .  با توجه به نیاز مشتری بیمه نامه متناسب ارائه دهید . اگر مشتری بهانه و اعتراضی دارد سعی کنید آن را برطرف نمایید. در نهایت این اقدامات را نهایی کرده و به فروش بیمه عمر بپردازید.

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : نکات آموزش بازاریابی بیمه عمر, مزایای بیمه عمر, تکنیک های آموزش بازاریابی بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 12:30

بیمه عمر می تواند آینده ما و فرزندانمان را تضمین کند.

کسی که قصد یادگیری اصول فروش بیمه عمر را دارد، باید بسیار حرفه ای و با مهارت باشد تا بتواند مردم را متقاعد کند که بیمه عمر برای تضمین آینده آنها بسیار مناسب است.

امروز شرکت های زیادی اقدام به فروش بیمه عمر کرده اندو همین امر سبب شده است که فروش بیمه ی عمر سخت شود.

برخی از این شرکت ها کلاهبردار هستند و اعتماد مردم را خدشه دار کرده اند، از این رو فردی که قصد بازاریابی و فروش بیمه های عمر را دارد، باید اطلاعات کافی از این بیمه و آینده آن را داشته باشد تا بتواند با اطلاعات مفید و درست مردم را راهنمایی و متقاعد کند تا از بیمه های عمر استفاده کنند.

برای یادگیری اصول فروش بیمه عمر ابتدا باید هدف و خواسته های مشتری را مورد بررسی قرار دهید، سپس با توجه به خواسته های او بیمه عمر مناسب را به وی معرفی کنید.

برای  فروش بیمه عمر ابتدا خود باید به این بیمه ها اعتماد و اعتقاد داشته باشید، در غیر این صورت شما در فروش بیمه های عمر موفق نخواهید بود.

اگر بر این باور باشید که شرکت های بیمه های عمر کلاهبردار هستند، به هیچ عنوان نمی توانید مردم را برای خرید بیمه های عمر متقاعد کنید، پس اولین اقدام برای فروش بیمه های عمر اعتقاد و اعتماد داشتن به بیمه های عمر است.

 

 

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : فروش بیمه عمر ,آموزش فروش بیمه عمر , بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 129 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 12:24

بیمه عمر می تواند آینده ما و فرزندانمان را تضمین کند.

کسی که قصد آموزش فروش بیمه را دارد، باید بسیار حرفه ای و با مهارت باشد تا بتواند مردم را متقاعد کند که بیمه عمر برای تضمین آینده آنها بسیار مناسب است.

امروز شرکت های زیادی اقدام به فروش بیمه کرده اند و همین امر سبب شده است که فروش بیمه ی عمر سخت شود.

برخی از این شرکت ها کلاهبردار هستند و اعتماد مردم را خدشه دار کرده اند از این رو فردی که قصد آموزش فروش بیمه ها را دارد، باید اطلاعات کافی از این بیمه و آینده آن را داشته باشد تا بتواند با اطلاعات مفید و درست مردم را راهنمایی و متقاعد کند تا از بیمه ها استفاده کنند.

برای بازاریابی و فروش بیمه های ابتدا باید هدف و خواسته های مشتری را مورد بررسی قرار دهید، سپس با توجه به خواسته های او بیمه عمر مناسب را به وی معرفی کنید.

برای فروش بیمه ابتدا خود باید به این بیمه ها اعتماد و اعتقاد داشته باشید، در غیر این صورت شما در فروش بیمه ها موفق نخواهید بود.

 

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : آموزش فروش بیمه – آموزش بیمه –آموزش بیمه عمر – آموزش بازاریابی بیمه,– آموزش بازاریابی بیمه عمر,– فروش بیمه – فروش بیمه عمر – بازاریابی بیمه – شغل بیمه – درآمد بیمه – بازاریابی در صنعت بیمه – ترفندهای فروش بیمه,– اصول فروش بیمه –اصول فروش بیمه عمر –اصول بازاریابی بیمه, – اصول بازاریابی بیمه عمر – بازاریابی بیمه عمر – آموزش فروش بیمه –آموزش فروش بیمه عمر,– تیم سازی در بیمه ,پکیج آموزش بیمه – پکیج آموزش فروش بیمه,– بهترین بیمه عمر , نویسنده : علی alizf922 بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 19:56

درآمد و حقوق ، اولین موضوعی است که برای انتخاب شغل مهم است . به ویژه درایران که تورم در حال افزایش است . گاهی نیاز است افراد چندین شغل داشته باشند.

شرکت های بیمه سعی کرده اند با ارائه نمایندگی بیمه به این مشکل کمک کنند. افراد با اخذ نمایندگی می توانند در خانه و یا محل کار اصلی خود به این شغل بپردازید.

درآمد بیمه حاصل قطعا بالاتر از درآمد ماهانه یک کارمند است. شما می تونید هم با اخذ نمایندگی بیمه و هم به صورت نماینده مستقل در صنعت بیمه فعالیت داشته باشید .

آمار مربوط به درآمد نمایندگان بیمه در تهران نشان می دهد که اکثرا قادر به کسب درآمد آسان از کار خود هستند . مقدار دقیق پولی که یک نماینده بیمه شخصی می تواند به دست آورد متفاوت است.

عوامل تعیین کننده میزان درآمد نماینده بیمه :

نوع نمایندگی بیمه : اکر به صورت مستقل کار کنید درآمد بیمه بالاتری خواهید داشت.اگر برای یک نماینده به صورت کارمند فعالیت کنید درآمد کمتری به دست می آورید.

نوع بیمه : نوع بیمه ای که می فروشید تعیین کننده میزان درآمد شما است .

هر نوع بیمه فرصت های منحصر به فرد خود را برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش مشتریان فعلی برای افزایش درآمد بیمه شما فراهم می کند.

بیمه عمر و سرمایه گذاری : در بیمه عمر نوع پرداخت بیمه متفاوت است. نماینده بیمه بعد از صادر کردن این بیمه سود بالایی را در همان ابتدا به دست می آورد.

مکان : مکانی که در آنجا دفتر نمایندگی بیمه تاسیس می کنید و یا محلی که در آنجا به فروش بیمه نامه می پردازید تاثیر زیادی در درآمد شما دارد.

می توانید مکان مورد نظر خود را بر اساس یک عامل که بازار هدف شماست تعیین کنید.

کمیسیون : درصد و حجم کمیسیون هایی که دریافت می کنید می تواند به درآمد شما به عنوان نماینده بیمه تاثیر بگذارد . اگر نماینده مستقل باشید مبلغ دریافتی شما بیشتر می شود.

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : فروش بیمه,بیمه آنلاین,آموزش فروش بیمه,تکنیک فروش,فروش بیمه عمر,ترفند فروش,افزایش درآمد, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 1:54

در ابتدا شما باید بدانید که قرار است با بازاریابی خود نیازهای مشتری را رفع کنید، نه این که هدف تان تنها فروش و جذب مشتری باشد، زیرا مشتری خیلی سریع به هدف تان پی می برد و ممکن است از همان ابتدا احساس بدی نسبت به این موضوع پیدا کند.

قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه ی بازاریابی بیمه است و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید که بیمه عمر لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.

اشراف داشتن به تمام مفاد بیمه عمر سبب می شود مشتری هر گونه سوالی داشته باشد، قادر به پاسخ دادن آن باشید و  راهنمایی های مناسب را ارائه دهید.

اطمینان دادن به مشتری یکی از نکات آموزش بازاریابی بیمه است، برای این منظور به مشتری توضیح دهید که شرکت از جانب بیمه مرکزی نظارت می شود و معتبر می باشد، این که حوادث قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

 چند مرحله وجود دارد که به طور خلاصه برای تان شرح می دهیم که انجام آن ها در نهایت موجب جذب مشتری خواهد شد. در ابتدا باید توجه مشتری را با فن بیان خود جلب کنید و اعتماد سازی کنید.در مرحله بعد باید نیازهای مشتری را از لابه لای صحبت هایش بشناسید و با قدرت بیان خود و راهکارهای لازم آن را تبدیل به خواسته کنید .  با توجه به نیاز مشتری بیمه نامه متناسب ارائه دهید . اگر مشتری بهانه و اعتراضی دارد سعی کنید آن را برطرف نمایید. در نهایت این اقدامات را نهایی کرده و به فروش بیمه عمر بپردازید.

 

 

 

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : نکات آموزش بازاریابی بیمه عمر ,تکنیک های آموزش بازاریابی بیمه عمر ,آموزش بازاریابی بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 2:47

برای یادگیری آموزش فروش بیمه شما به یک پکیج آموزش بیمه نیاز خواهید داشت که می توانید این پکیج و آموزش های دیگر را از سایت آکادمی بیمه تهیه کنید.

هر فردی با هر شغلی یک کیف ابزار دارد و آن را با خود به همراه دارد.

بهتر است شما هم به عنوان نماینده فروش بیمه های عمر یک کیف شامل ابزار کار شما مانند: خودکار، لیست مالی مورد نیاز، معرفی نامه خود به عنوان نماینده فروش بیمه های عمر، نمونه سند بیمه و…..با خود به همراه داشته باشید.

اگر شما اقدام به فروش بیمه عمر نکنید،تمام کارهایی که در بالا اشاره شد، انجام دهید، بی فایده هستند. پس گام مهم اقدام به خرید پکیج آموزش بیمه با اعتماد به نفس بالا و اطلاعات درست به مشتریان است.

برای فروش بیمه های بهتر است بازار های هدف را دسته بندی کنید تا کار شما سهولت یابد. بازار بیمه ها به دو دسته بازار گرم و بازار سرد تقسیم می شوند که در ادامه به صورت کامل آنها را معرفی می کنیم.

در بازار گرم فروش بیمه های عمر ، مشتریان به بیمه های عمر اعتماد کافی را دارند. فروش در بازار گرم بسیار ساده تر از بازار سرد است زیرا اولین اقدام برای فروش بیمه های عمر، جلب اعتماد مشتریان است. در این بازار مشتریان بیمه های عمر را قبلا خریداری کرده اند و به آن اعتقاد دارند و با معرفی به دوستان و آشنایان خود ، باعث فروش بیشتر بیمه های عمر می شوند.در این بازار مردم شناخت و اعتماد کافی به بیمه های عمر را ندارند و نماینده باید برای جلب اعتماد مشتریان تلاش بسیاری انجام دهد.  فروش بیمه های عمر در بازار سرد نسبت به بازار گرم بسیار سخت تر است و تلاش بیشتری را می طلبد.شما با مشخص کردن بازار خود و تقسیم بندی آن، به راحتی می توانید تلاش خود را برای فروش بیمه های عمر به مشتریان انجام دهید.

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : موزش فروش بیمه عمر, بازار سرد بیمه های عمر,بازار گرم بیمه های عمر,فروش بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 11:05

برای بازاریابی و فروش بیمه های عمر ابتدا باید هدف و خواسته های مشتری را مورد بررسی قرار دهید سپس با توجه به خواسته های او بیمه عمر مناسب را به وی معرفی کنید.

برای آموزش فروش بیمه ابتدا خود باید به این بیمه ها اعتماد و اعتقاد داشته باشید، در غیر این صورت شما در فروش بیمه های عمر موفق نخواهید بود.

اگر بر این باور باشید که شرکت های بیمه های عمر کلاهبردار هستند، به هیچ عنوان نمی توانید مردم را برای خرید بیمه های عمر متقاعد کنید، پس اولین اقدام برای فروش بیمه های عمر اعتقاد و اعتماد داشتن به بیمه های عمر است.

در همه صنف ها مشکلات و درگیری هایی وجود دارد، ولی شما نماینده مردم  هستید و باید آرامش مردم را حفظ کنید.

هر فردی با هر شغلی یک کیف ابزار دارد و آن را با خود به همراه دارد.

بهتر است شما هم به عنوان نماینده فروش بیمه های عمر یک کیف شامل ابزار کار شما مانند: خودکار، لیست مالی مورد نیاز، معرفی نامه خود به عنوان نماینده فروش بیمه های عمر، نمونه سند بیمه و…..با خود به همراه داشته باشید.

اگر شما اقدام به فروش بیمه عمر نکنید،تمام کارهایی که در بالا اشاره شد، انجام دهید، بی فایده هستند. پس گام مهم اقدام به آموزش فروش بیمه با اعتماد به نفس بالا و اطلاعات درست به مشتریان است.

برای فروش بیمه های عمر بهتر است بازار های هدف را دسته بندی کنید تا کار شما سهولت یابد.

 

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : فروش بیمه عمر,آموزش فروش بیمه عمر, بیمه عمر, بازار گرم بیمه های عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 2:17